Wzmacnianie motywacji do nauki, czyli co zrobić , jak mi się nie chce

Wzmacnianie motywacji  do nauki, czyli co zrobić , jak mi się nie chce.

  • Otaczajcie się optymistami, pozytywnymi ludźmi, z którymi przebywanie sprawia Tobie i innym przyjemność. Starajcie się unikać częstego poruszania tematu epidemii w kraju, nie napędzajcie spirali strachu!
  • Chwila oddechu, relaks dla duszy i ciała – niwelowanie napięć emocjonalnych i stresu poprzez:
  • Muzykę relaksacyjną
  • Muzykę motywującą
  • Aromaterapię
  • Sen!!!
  • Pozytywne relacje z innymi – wspieranie, rozmowy, empatia.
  • Hobby, które można przestawić na „tryb domowy”
  • Aktywność fizyczna – domowe treningi, treningi online za pośrednictwem Youtube
  • Medytacja
  • Daj sobie nagrodę na koniec dnia. Może to być po prostu leżenie
    i patrzenie w sufit, obejrzenie ulubionego serialu.
  • Nie musisz znać technik na motywację i innych takich rzeczy. Potrzebujesz działania. Nieważne czy masz nieposprzątane biurko, brudny pokój albo zaśmiecony pulpit na komputerze. Po prostu zacznij robić to, co masz robić. Jeśli masz z tym kłopot, spójrz na zegarek
    i obiecaj sobie, że to tylko na 5 minut. Najważniejsze, aby zacząć. Jak już zaczniesz, motywacja do nauki sama się znajdzie.
  • Wyobraź sobie, że gdy robisz coś patrzy na Ciebie Twój osobisty autorytet.